Monday, May 26, 2008




haluu...ini pics show kat dataran putrajaya haritueee.....emm..yg pics kat bawah tu besala tym buat kejutan utk toi af6..heee..dahla haritu kelam kabut giler...dua minit je tukar baju...coz sblm tue ada show kat dtrn putrajaya tpi pegi dtrn merdeka..adakah patut....salah inform tempat show...klu ikut da x jadi buat..tpi sempat gak ar...kakaka....nasib bek ada member org astro ambil pics nie pastu mms kat nony..klu tak xde la gambar...tetiba lak jadi feminin..hihihi!

5 comments:

@dDy@ said...

siyes shantek giler nonny mlm tu...mcm x caya lak....
ala2 model gtu....
caya la.....

Juana said...

nonny mcm princess la..cantik banget.

hudd said...

wah! mengancam ..hehe...

NoraJoey said...

masa kuar jak dr back stage..cara menari n gaya berjalan tu tau sudah itu noni n marsha...gadis gedik yg chantek....dua2 pun aku sukak....heheheheh

Nad Eusoff said...

wahah..
tp sis lg chumel dl keFemininAn..
hehe